fredag 29 maj 2009

Jag fick en utmaning...

Jag fick en UTMANING från Zinkbaljan

Skor: Oftast väldämpade gympadojjor med mina inlägg pga mina dåliga fötter, men fick jag välja skulle jag oftast gå i vackre-läckra-tuffa högklackade skor... =)
Sneakers: Mörkgrå Adidas någon bra dyr modell pga mina fötter

Jeans: Dum fråga...jag säljer ju Capri kläder och använder självklart bara det jag själv säljer.. =)
T-shirt: Jo jag har några gamla att mysa inne i
Underkläder: Jaha, samma där, säljer ju underkläder så det blir ju PXC så klart och favoritmodellen är Dominique

Väska: En stor, billig, svart sak med en massa spännen o fickor på som jag tror jag skickat efter från Ellos...märkesprylar har aldrig passat min plånbok.. =)
Plånbok: En fin svart gjord i Stingrocka som jag köpte när vi var i Thailand
Solglasögon: Stora brunsvarta som jag köpte i Thailand

Klocka: Använder inte klocka, har klocka i mobilen.. =)
Smycken: Varierar men oftast stora i silver men inget märkes smycke vad jag vet för sånt bryr jag mig inte ett dugg om... =)

Tv: Telefunken står det nog

Mobiltelefon: Nokia, en rosa sak som börjar se sliten ut

Mp3: Har ingen

Dator: Bärbar Asus

Smink: Säljer ju Oriflame och gillar deras produkter och använder inget annat

Ansiktskräm: Oriflame

Deodorant: Oriflame

Tandkräm: Oriflame
Shampo/Balsam: Loreal för balsam är en av få saker Oriflame inte gör bra

Parfym: Oriflame

Mineralvatten: Sodastreamägare

Vin: Ja tack, gärna ett glas rött, kanske Ricasoli

Drink: Pink Squarrel (eller hur det stavas)

Bröd: Gärna min egen Monsterlimpa, eller annat grovt bröd
Mat: Oj, äter allt, gärna Thai-Kinesiskt-Grekiskt-Italienskt-Svenskt...you name it

Glass: Ja gärna och mycket och ofta...riktig vaniljglass med hallon eller blåbär eller choklad eller nötter eller alltihop samtidigt... =)

Godis: Choklad eller salt lakritz

Säng: Köp inte madrasser på Jysk, det gjorde vi förra året, HELT VÄRDELÖSA, så jag hoppas vi kan köpa nya inom en snar framtid. Sängen köpt på Blocket för 500:- för några år sen som vi tycker är fin.

Lakan: Olika men många från IKEA

Frisörsalong: Har en gammal vän som är frissa som brukar få ta av någon decimeter någon gång per år.. =)

Dagstidning: Skulle jag aldrig betala för

Magasin: MåBra, Allt om Mat och Leva prenumererar jag på just nu
Nu skickar jag vidare det här till NattMia

3 kommentarer:

MiaMaria sa...

Hej!

Kul att få ta del av din utmaning....
Vad var det för fel på era JYSK sängar...våra är hemska också o kommer från Jysk...inte alls så gamla men vi måste byta...tycker att de lutar inåt.
Klocka vad är det o behövs det så finns det ju på mobilen som du säger.....

Och mina handukar ska bara va till fint....
De är ju så fina...

HA´en skön helg!
MiaMaria

Galleri Hönshuset sa...

Hej Patricia. Hur står det till?

Vad härligt med syskonträff. Jag saknar mina sååå mycket, dem bor ju kvar i södertälje och det var ju jag som "lämnade" dem....men vi träffas ju ganska ofta ändå så det är alltid kul =)

Kul o få veta lite mer om dig. Vad härligt och sälja kläder och smink...

Önskar dig en underbar helg med en massa solsken, skratt och god mat =)

Kram på dig.....Pirre

Uttan sa...

Kul att läsa om dej;)
Här har det varit en barnbarns dag.
Men snu har solen lyst hela dagen och jag hoppas Du har kunnat få njuta....
Ha en jätte trevlig helg!
Kram!