lördag 1 augusti 2009

Lite info till förra inlägget...

Till alla er som frågar i förra inlägget

Spikmattan kostar 499:- och för er som är nyfikna på Yoga men inte har någon bra Yoga-instruktör i er närhet så rekommenderar jag varmt att köpa Ulricas egna CD-skivor med inlästa Yogaprogram som man gör hemma.

Jag har några såna som jag använder ibland ... även fast jag gått på yoga i många år och skulle kunna yoga på egen hand så tycker jag så mycket om hennes vägledning.

Titta in på hennes hemsida, där det även finns en webshop
http://www.shantiyoga.se/
eller besök hennes Yogastudio och Yoga shop där det finns mängder av produkter att köpa och fler Yogaprogram och böcker än vad som finns på hennes webshop.


Sat Nam... =)
Kram Patricia

2 kommentarer:

Stina sa...

Kram till dig gulliga.;-)

Ulrica Gulz sa...

Hej, vännen!
Börja att ligga på spikmattan med din sidensjal som du fick som gåva till mattan eller en tunn tröja. Pranamattan är snäppet "tuffare" än en del andra spikmattor, men det är bara bra, för efter en periods användning vill de flesta gå lite djupare och då har man något att ta av.

Jag kan avslöja att jag just nu spelar in en avslappningscd som kommer att säljas tillsammans med mattan fram över. Demon är klar och du kanske har lust att vara testkund? Du kan få en provcd idag eller imorgon och så lyssnar man på den när man ligger på mattan. Bra va:-)? Kram på dig
Ulrica