tisdag 2 mars 2010


Vaknade i morse till strååålande solsken och takdropp...härligt!! Men sen mulnade det på och började snöa igen...men det gör inget...det vänder snart ... =)

Tänkte fortsätta med några favoriter ur Vårkollektionen i butiken, eftersom det blev så uppskattat... =)

Det här halterneck linnet är så himla fint, och i underbart skön viskos. Det heter Vanna och kostar 299:-


Och så den här jättesnygga kjolen, i det nya sköna materialet Tencel som är ett Viskos liknande material. Kjolen heter Sasha och kostar 449:-



Jag är s.k. Senior Manager (SM) hos PXC underwear (min underklädes leverantör), och jobbar på att få en egen grupp med återförsäljare att coacha.
I går fick vi en s.k. Rekryterings-kampanj där det gäller att rekrytera nya återförsäljare, och därför lägger jag ut en "metkrok" här i bloggen då jag nu söker nya återförsäljare i hela Sverige.

Jag brukar säga att jag har världens roligaste jobb, för det är himla roligt att hålla BH-skola och lära andra tjejer/kvinnor hur man provar ut en BH så att den sitter rätt, och erbjuda dem att köpa underkläder via mig.... så om du tycker det här låter intressant är du välkommen att höra av dig så berättar jag mer... =)
Klicka på bilden om du vill läsa lite mer om vad det handlar om...



I går hände något roligt!!!
Det finns vänner...och sen finns det VÄNNER!!!!!!!!!
Och Nina är en sån VÄN...
I går fick jag ett brev med posten...och i brevet fanns detta fina kort...


... med denna vänliga och omtänksamma hälsning...från gulliga Nina... =)

Tack vännen!!!!!!!



I helgen åt vi Tacos...igen.. =)
Och då blev det lite Taco-färs över...som jag gjorde en paj av i kväll...som blev väldigt god... =)



Hoppas ni mår gott där ute i vårt avlånga och snörika land!.. =)
Kram Patricia

4 kommentarer:

Nina sa...

Ja, du är ju som sagt värd ett kort, minst! <3

Skulle vilja ha en lite annan figur, då hade både kjolen och linnet passat så fint :) Jättesnyggt!

Å så pajen då... *dreglar* Guuu va god det ser ut!!!

Ta hand om dig nu, vännen!
Kram Nina!

Photo by Maria sa...

Så kul när du visar dina kläder.. Skulle kunna göra mig fattig..

Nina är en härlig tjej och likaså är du det.. Hade verkligen varit kul att träffa er nån gång..

Vilken smarrig tacopaj.. Har du ngt recept på den??

Kramar Mia

Uttan sa...

Kul med mera kläder.....Så snygg kjol.

Berättade för Mannen att Du söker nya försäljare till underkläder jag tycker det låter så spännande....och gissa vad han sa????
-Men det kan Ju Jag bli! :o) vad säger man? Tror Du han skulle få nå kunder?
Han kanske skulle sälja massor..he,he.

Sköt om Dej!
Kram!

Nina sa...

Hallojsan igensan!
Har en liten utmaning till dig i min blogg om du har lust :)
Kramen igen!
Nina