torsdag 29 april 2010

Nu är jag här igen... =)


Har ni glömt mig?... ha ha...
Ja jag skulle ju inte bli förvånad, med tanke på så sällan jag bloggar nu förtiden... =)

Men det har varit lite mycket sista tiden, bl.a. har det varit en del förberedelser med städning och planering inför älsklingens 40-års firande som vi hade förra helgen.
Så, nu har han med blivit vuxen... i alla fall enligt legitimationen... ha ha


Han blev rikligt gratulerad, först på lördagen då vi hade våra närmaste vänner o mina syskon här på lite festligheter...och sen på söndagen av övrig släkt.
Det var lättast att dela upp det för att alla skulle få plats och man skulle hinna med att umgås med alla också.

Han fick en väldans massa fina blommor, både krukväxter och buketter, så jag har fotat lite...













I måndags när jag kom hem från jobbet så låg en bukett blommor (i papper) på min dator. Och tänk, den var till mig...och där var denna fina bukett blommor, med ett jättegulligt kort, där älsklingen tackade mig för att jag ordnat så fint med hans födelsedagsfirande.... Åh va glad jag blev!!!!!... =)


I tisdags så hade jag och 2 vänner ordnat med en Tjejkväll på Volvogården i Köping.
Jag var där och visade mina kläder och så fanns det underkläder, smycken, hälsokost, inredning, choklad, hudvård och make-up, konst m.m.

Och så hade vi ordnat ett läckert "Gotte-bord" som vi bjöd våra gäster på...det var populärt och var försvinnande gott... =)

Efter att ha haft två hektiska veckor med kalas-förberedelser, födelsedagsfirande och klädvisningar och underklädesvisningar, så nu är jag sliten och resten av veckan ska jag försöka ta det lite lugnt... =)

Nu ska jag kika runt hos lite blogg-vänner... =)

Hoppas ni alla har det bra!
Kram Patricia

9 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Vilka härliga blombilder..
Så gulligt av honom att ge dig blommor.. Att visa uppskattning gillas ju..

Ha nu en riktigt bra Valborg..

Kram Mia

Nina sa...

Inte glömmer jag dig inte! Har väntat på din blogg :)

Vilka fina blommor! Och vad roligt att du oxå fick en bukett.

Nu hoppas jag att det blir lugnt för dig ett tag!...

Trevlig Valborg!
Kram Nina!

Lisas torp sa...

Ja, du har verkligen haft mycket att stå i!
Ha nu en fin och härlig valborg!
Kram
Lisa

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Tack för grattishälsningen, och grattis i efterskott till din 40-åring. Jag fyller inte jämt alls så det blir inte så stort kalas här. Så fina blommor han fick, och du också.
Önskar dig en härlig valborgshelg
Vårkram
AnnaMaria

oumberligating sa...

Nej! Patricia jag har inte glömt dig! Men ser till min förskräckelse att det är fler och fler som bloggar allt mer sällan, undrar hur det ser ut i bloggvärlden om 10 år! För visst är bloggandet en "fluga", men den kommer säkert ha sin trogna skara även i framtiden, men inte som det var för några år sedan då jag började!
Ja, du får väl hälsa och gratta din man i efterskott från mig, 40- år då är man fortfarande en liten pojek, jag började känna mig lite vuxen när jag fyllde 46 för några månader sedan, men bara mycket lite! Men man har ju åren för sig!
Skriver en rad föratt önska en trevlig Valborg, ta det lugnt, blir det husvagn i helgen? Var försiktig så det inte börjar brinna bara! (ler)
Ha det Bäst!
kram ifrån peter!

Hanna sa...

ha en bra valborgsmässoafton.
kram
hanna

Uttan sa...

Äntligen!

Har saknat Dina inlägg;O)

Grattis till Din Man i Efterskott.
Så trevlig att fixa till kalas och så roligt det efteråt när allt gått så bra som man tänkte sig.
Snällt av honom att visa sin uppskattning.

Trevlig Kväll!
Kram!

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Godmorgon. Har skickat en liten utmaning till dig, förstår mer än väl om du skippar den. Jag är själv dålig på och fixa såna saker. Ville bara tala om...
Ha en fin söndag vännen
Kramar
AnnaMaria

färg o form sa...

Tjohooo!! så myyysigt med fest, det ser ju riktigt gott ut. Vad rart av din man att ge dig blommor.
Ha det gott//Kram Hanna