tisdag 12 oktober 2010


Då var det redan tisdag...dagarna går så fort.


Nu tror jag Kärleksörten är i sitt esse...vilka färger...jag var bara tvungen att fota dem i går.. =)


Och äppelträden har fortfarande några äpplen kvar i träden...men löven börjar se så ledsna ut...men fåglarna är glada att det finns en massa goa äpplen att picka på... =)




Tänk det är ju så roligt med lilla Clara, hon är ju så söt och snäll och man njuter varje sekund man får mysa med henne.
Häromdagen satt jag och kikade på lite bäbiskläder på nätet, och jag kunde inte låta bli att beställa detta Hello Kitty-set... =)
Och idag kom paketet med kläderna ... och den här söta lilla krabaten som jag inte heller kunde låta bli att beställa... =)
Så jag tog en promenad på eftermiddagen, för att träffa Clara och ge henne presenterna och få myyyysa en stund och ladda "farmors-batteriet" lite... =)
Den lilla kaninen ger mig "flash-backs" till när mina barn var små... Alexander hade såna gose-kaniner som han inte kunde leva utan, och han avverkade flera stycken genom åren, i olika färger, dock ingen rosa... =)


I morron är det Onsdag...brukar ju vara det efter tisdag... =)
Och då är jag som vanligt ledig från jobbet och har öppet i butiken.
Idag kom det ytterligare 2 höstnyheter till butiken...
Dels denna läckra tunika/klänning i skön viskos och med mysig storpolo.
Finns i storlek XS-XXL... Pris: 329:-



Och... Tammy top i grönt.
En skön bastop med 3/4-ärm i skön bomull och lite elastan.
Finns i storlek: XS-XXL ... Pris: 199:-


Välkomna till butiken i morron kl 16-18 och prova lite fräscha höstkläder... =)

Kram Patricia

3 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Gud så söta bebiskläder.. Våra vänner som var uträknade till att få bebis i lördags har inte fått än så jag ve ju inte vad det är för kön, men sen skall jag med handla bebiskläder :-)

Du får in så fina kläder hela tiden, lite tur att du inte bor närmre, jag hade blivit utfattig ;-)

Ha nu en bra ledig onsdag..

Kram Mia

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det kom en katalog till jobbet med Capris kollection, och det var mycket fint. Inte konstigt att du har många kunder. Och så söt liten dress du köpte till Clara, ser så mjuk och go ut.
Kramar
AnnaMaria

Lena sa...

Åh så söta saker till Clara:) ja du kan tro jag längtar också, har nedräkning;)Jättefina kläder också till stora "flickor" har du ju också;) kram kram