fredag 30 september 2011


Nu är det verkligen äppeltider .. puh!
Vi har 3 äppelträd och alla 3 är fulla i frukt .. vi kastar och kastar massor av äpplen, men i tisdags fick jag i alla fall ett ryck och bakade en äppekaka.. =)
Det är ju så himla gott, gjorde rutor och stoppade i frysen, gött att ha om man får främmande .. =)

I dag fick jag paket med posten .. jag hade beställt den här vackra kalendern för 2012. En riktigt vacker kalender med vackra bilder och kloka ord av kvinnor för kvinnor .. =)

Den har till o med ett skyddande fodral att lägga den i om man vill vara extra rädd om den .. =)
Så idag har jag suttit och fyllt i alla födelsedagar man ska komma ihåg för nästa år .. =)


Har ni lika underbart väder som jag har idag?
Här är över 20 grader varmt och soligt och fint, så i eftermiddag har jag suttit ute i solen och läst i min Reiki healing-bok. Köpte den i våras men tänkte att jag skulle läsa den igen så jag har lite fräsha kunskaper i skallen inför kursen jag ska gå nästa helg .. jisses vad jag längtar!!!

I går fick jag också paket .. modell större .. =)
Jag hade en hel del beställningar på Forever produkter, och så passade jag på att fylla på lagret i butiken med .. =)

Jag börjar få ordning nere i butiken, jag fixar och donar och gör om där nere. Det som är kvar att fixa är att sätta upp några foto-hyllor på väggen till vänster, så jag får upp lite vackra bilder på väggen med .. =)

I morron är det åter dax för Gatu-loppis här hemma, så jag hoppas det kommer lika mycket folk som det gjort de tidigare gångerna och att försäljnignen går bra .. =)

Ha en underbar helg!!!
Kram Patricia

4 kommentarer:

Gunillasljusglimtar sa...

Hej gumman! Åh 40 tusen,det är massor det!Härliga bilder visar du som vanligt! Här varit sommar idag också...härligt det.Lycka till med loppisen Kramis Gunilla

Lena sa...

Ditt beh rum ser verkligen mysigt ut, där skulle jag vilja ligga :) Du har verkligen fått in mys känslan. Vi har också mkt äpplen och rådjuren får massor att äta, har gjort några äppelkakor och pajer, det är ju så gott:) Här i Norberg har vi haft 21 grader idag och man tror inte det är sant, en härlig avslutning på september. ha nu en skön helg och hoppas loppisen går bra och att vädret består. kram kram

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Gatu-loppis är en så bra idé, då behöver man inte vara rädd att ingen kommer. Det är otroligt mycket frukt iår, vi har bara prydnadsäpplen tyvärr. Men det är tusentals jag krattar upp. Kommer bli spännande med din kurs du ska på också.
Ha en fin helg
Kramar
AnnaMaria

C De-sign sa...

Härligt med så mycket frukt.... jag gör mos utan att söta det och fryser in....så gott! Spännande med din Reiki kurs....lycka till, jag kommer gärna och får behandling!!! ;-) Jag har verkligen tagit hand om hälsan nu i ett år, ätit en speciell sammansatt kost , anti-inflammatorisk och det har verkligen givit resultat! Njut nu av de underbara sensommar dagarna Kram fr C