måndag 12 november 2012


Förra veckan fortsatte jag förberedelserna inför Lördagens Loppis som jag skulle ha i lokalen. Jag gjorde några fler burkar med Ringblomssalva .. =)
 
Och jag sydde några fler Vetekuddar.
 
I torsdags var det lite kallare ute och vår stora bollgran var frostvit en stund .. =)
 
Loppisen i lördags gick bra, det kom en strid ström med kunder .. glömde så klart fota det hela men vi hade dukat upp det fint och tänt en massa ljus så det var mysigt i lokalen.
Vi får se om vi gör om det snart igen eller hur det blir .. =)
 
Idag har jag piffat lite på trappen, var och köpte några fina ljung och en en i går och i söndags var jag ut i skogen och plockade fin mossa .. och när jag i kväll kom hem från att ha varit o haft några healingkunder så såg det riktigt mysigt och inbjudande ut vid vår entré .. =)
 
 
Hoppas ni alla haft en skön helg och fått en bra start på nya veckan .. =)
Kram Patricia
 

7 kommentarer:

Hanna sa...

Så font på trappan.
ha en fin kväll!
Hanna

Mina Gouldsamadiner sa...

Så jättefint därute på entrén.Välkomnande.
Går det bra med healingen?Synd jag bor så långt bort annars hade jag gärna testat.
Kramiz.

Gunillasljusglimtar sa...

Vad fint o inbjudande det ser ut Patricia! Vad kul att det gick bra på loppisen!! Gör ni säkert om igen :) Ja jag promenerar med stötstavar så gott som varje dag iallafall inte jobbar..börjar bli mörkt fort så jag går hellre i ljuset. Ha det så gott o tack för din "tass" hos mej ♥ Gunilla

Photo by Maria sa...

Så mysigt du gjort det på trappen.. Det ser alltid lite mer inbjudande ut när man planterat lite blommor och ställt fram ljus..

Ha nu en fortsatt fin dag..

Kram Mia

Vardag och flärd sa...

Både vetekuddar och ringblomssalva använder jag. Provade att göra salva själv av mina ringblommor men gjorde fel så den blev lite grynig, ska nog försöka igen nån gång. Googla är bra, hur klarade vi oss innan?
Ha det fint!
Kram Eva

Helens Universum sa...

Ser mysigt ut här hos dig! Underbart med barbarn!
Ha det gott!
Kram Helen

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Roligt att loppisen gick bra. Och jättefint på trappan, när det lyser i lyktor är det mysigt.
Kramar
AnnaMaria