söndag 2 mars 2014


Goförmiddag!

Till att börja med måste jag presentera det senaste tillskottet i familjen ... =)
I fredags blev jag farmor igen .. till denna underbart söta lilla skapelse .. min son och sonhustru fick sin 3:e lilla prinsessa

Och Clara & Alice fick en lillasyster.. =)
 

Att få vara farmor är bara så himla underbart, tänk så mycket de här goa tjejerna ger, man blir lycklig i hela själen när man får umgås med dem .. =)


I går fyllde min ena svåger år så det var kalas på eftermiddagen. Men dagen startade jag med ett pass nere i gymmet, först några kilometer på crossen och sen lite sit-ups och andra övningar .. =)

Eftersom jag försöker undvika de snabba och onyttiga kolhydraterna så gjorde jag en sats frukt- o nötbollar och tog med för att ha ett gott och nyttigt alternativ till kaffebröder som jag misstänkte skulle erbjudas .. och de blev populära även av de andra gästerna .. =)

Svågern fick en blomma som present och när vi köpte den kunde jag inte låta bli att köpa den här stora fina Orkidén till mig själv, de kostade bara 79:- och var superfina .. =)

Och avslutningsvis en bild på min lilla myshörna i soffan, här sitter jag och mediterar på mornarna .. =)

Nu är det dax för mig att fara iväg på fikadejt med mina MC-tjejkompisar i BikerGirls .. =)
Tjingeling!

8 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis farmor, jag blev ju det i dec också. Och det känns stort, och du har lycka gånger tre nu.
Kramar
AnnaMaria

Nina sa...

Stort grattis till fina nykomlingen i familjen :) Så mysigt!!

Kram Nina!

hemma hos lilla mej sa...

Grattis farmor :))) Å vilken sötis .Kramar Rita

Mina Gouldsamadiner sa...

Grattis till nya barnbarnet.
Duktig du är som tränar,jag är jättelat :(
Kul det låter med mc tjejgänget.
Ha det gott.
Kram Kicki

Pixi sa...

Grattis! <3

Gunillasljusglimtar sa...

GRATTIS till farmor x 3! Visst är det nåt speciellt! Kram på dej ♥ Gunilla

AnnasVIKTIGA sa...

Grattis igen! Har de bestämt vad hon ska heta?

Home2tiny sa...

Grattis farmor så mysigt. Ha en skön onsdag. Kramisar Tina