torsdag 4 juni 2009

Grå-grå-grå...


Usch va GRÅTT det har varit idag, regnat till o från hela dagen.

Idag har jag varit hemma, städat lite men annars vilat en hel del för att ladda inför morrondagen och helgens arbetspass.

På eftermiddagen när Nicke kom hem från jobbet så åkte vi ner till min FARMOR och fikade lite, det var allt för länge sen vi var där och hon blev jätteglad så klart... =)
Hon är dryga 90 år men still going strong...undrar om man blir så gammal.. =)

I morron jobbar jag först, sen hem och fixa mat och sen ska vi på STUDENT-KALAS till min ena bror och deras äldsta dotter som tar studenten i morron, efter att ha gått Djurskötarlinjen i Örebro.

Samtidigt fyller deras andra dotter 18 år, så det blir dubbelkalas i morron... =)

På lördag jobbar jag igen, sen är det dags för nästa FÖDELSEDAGSKALAS...då fyller min andra brors mellangrabb 15 år och det blir mer fika....så det blir mycket tårta den här helgen... =)


TACK! alla ni gulliga för era goa krya-på hälsningar...jag blir så glad.. =)
Jag mår lite bättre idag som tur är, och så brukar det vara, jag får ont av massagen men mår bättre efter någon dag igen... =)

Ha det så bra alla!



4 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Vad bra att massagen hjälper.Ja det var mycket kalas på gång här.Hoppas att du får det trevligt.Ha det så bra och var rädd om dej.Ha en skön fredag kramiz ~~~~~RITA~~~~~.

Lantligt i stan sa...

Låter som det är en hel del festligheter som väntar för er i helgen! Mysigt! Här blir det kanske nån loppis, eventuellt nån auktion... Inga stora utsvävningar.
Ha en trevlig helg!
Kram Anki

Mitt smultronställe sa...

Ja det verkar vara en del kalas för din del i helgen.
Hoppas du får en bra helg, kram camilla.

Zinkis sa...

Heeej! du hur får du det vita ikring bilderna?:)
jag tror jag har frågat förut men glömt...:)
vad heter det?
Kraaaaam