tisdag 7 september 2010

Lite julafton...


Hej på er!

Förra veckan beställde jag en bok, som kom med posten i går... =) Alltid kul med någon nytt att läsa, men jag är nog inte som andra, jag köper aldrig romaner och deckare och sånt, jag köper i stort sett bara faktaböcker.

Och sedan en tid tillbaks så har mitt intresse för "det andliga" - "den andra sidan" bara blivit större och större så nu blir det mest såna böcker jag köper... =)

Så i går kom denna bok... "Fråga din vägvisare" ... av Sonia Choquette.


Och jag började läsa direkt i går e.m. och den verkar lättläst och intressant... =)
Mitt mål är att få kontakt med andra sidan, få kontakt med min "andliga guide" och kunna komunicera med "andra sidan".

I söndags när jag var på Meditationen upplevde jag vid en övning, att jag blev så otroligt varm i handflatorna, när vi pratade efteråt sa min kursledare att det var mina "healing-punkter" som hade aktiverats. Och i går när jag var hos henne på healing så sa hon att jag har förmågan att heala fast jag inte vet om det och att jag kan träna upp det ... så nu ska jag prova på det med .. =)

Åh det här är så roligt och spännande... =D


Idag fick jag avisering om att mina kläder från Capri collection hade kommit, så när älskling kom hem så åkte vi och hämtade mina lådor med kläder.
Åh det är rena rama julafton när man öppnar lådorna och börjar plocka upp och bocka av på ordersedeln... =)

Men jag fick ta täta pauser, min kropp gillar inte när jag håller på och packar upp och ner och flänger med armarna, så nacken och axlarna sa ifrån till slut och jag kom knappt halvvägs i lådorna.

Men lite han jag få upp under kvällen i alla fall, och i kväll erbjöd min f.d. svägerska sig att komma och hjälpa mig packa upp i morron f.m....och det tackar jag ju inte nej till...hjälp och sällskap i butiken är alltid kul... =)


I morron är det onsdag och ledig dag från mitt vanliga jobb, men öppet i butiken på e.m.... =)
Välkomna alla ni som är nyfikna på höstnyheterna från Capri.


Kram Patricia

4 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Hade jag bott nära hade jag mer än gärna hjälpt dig med att packa upp, fast jag hade väl varit luspank efter det.. Ha ha..

Åh vad spännande med att möta andra sidan.. Då måste berätta mer sen..

Kram Mia

färg o form sa...

Tjohej!! Hoppas att allt är gott med dig och att du mår bra i den vackra hösten.
Kram Hanna

Mina Gouldsamadiner sa...

Visst är det kul med paket...som du säger så känns det som lilla julafton.
Det andra låter väldigt spännande men samtidigt lite skrämmande.Är både fascinerad o lite rädd för det okända.
F.ö njuter jag o Olga av det vackra höstvädret och härliga promenader i skog o mark.
Kram på´re.

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jag skulle gärna hjälpt dig packa upp, och samtidigt få titta på allt det nya. Låter spännande med både boken och din upplevelse. Jag tror ju på sånt, är helt övertygad om att det finns många som har förmågor. Jag tror det är så att vissa har närmare kontakt med sina förnmågor, jag tror du vet vad jag menar fast det blev lite virrigt skrivet.
Ha en fin höstdag
Kramar
AnnaMaria