torsdag 6 september 2012

 
I kväll åkte gubben o jag iväg till en parkering i närheten där vi bor, för att jag skulle träna lite krypkörning med min hoj. Det är bara en vecka kvar till uppkörningen så jag behöver träna så mycket jag kan, vill ju att det ska sitta i ryggmärgen .. =)
 
Han fotade med min mobil och det blev inga bra bilder men ni får hålla tillgodo med de som blev skapligast, resten var riktigt kass .. ha ha
 
Vi ställer upp några små PET-flaskor med 4 meters avstånd och så sitter jag och kör slalom mellan dem och det ska ju gå så sakta som möjligt utan att man tappar balansen och det går ganska bra nu, har ju tränat några gånger .. =)
 
Så, jag hoppas det ska gå bra nästa vecka och jag hoppas hinna träna några gånger till .. =)
 
I morron är det fredag igen, veckorna går så fort.
 
Må så gott!!
Kram Patricia

5 kommentarer:

Mina Gouldsamadiner sa...

Du ser ju ut som en kung där du sitter Patricia.Hoppas hoppas nu du får ditt körkort så du kan glida runt på egen hand.Go girl...
Kram Kicki

Pixi sa...

Det kommer att gå finfint! Ser bra ut!!!=)

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Du är knall töff som dom säger i Norge, det kommer gå bra till veckan. Men träna så mycket du hinner före.
Trevlig helg och kramar.
Och tack fina du för din kommentar.
AnnaMaria

Anne sa...

Det kommer att gå lätt som en plätt..!! Kör upp för mig också.. ;-)

Kramizar

Hanna sa...

Ha en fin helg!
kram
Hanna