fredag 14 september 2012

 
Jag är så glad, jag är så glad!!!
 
Japp, idag är jag jääääkligt glad, idag körde jag upp för MC-kort och jodå, jag blev godkänd!!!!!!!!!!! .. =)
Det regnade och blåste som sjutton, men det var bara att sätta på sig regnstället och fodra hoj-handskarna med plasthandskar innanför för att hålla händerna torra.
Jag har lite svårt att fatta att det faktiskt är sant och det kändes lite konstigt att köra själv hem från uppkörningen då jag valde att ta en annan väg hem än Trafikskoleläraren, men jag satt där och log innanför min hjälm trots att det blåste halv storm och jag hade fullt upp att hålla mig kvar på hojen... vad gjorde det, jag hade ju klarat uppkörningen .. ha ha
 
Men i morron ska jag ut och köra, hela dagen lång. Solen ska skina och jag lär skina ikapp med den.. =)
 
I kväll blev vi hembjudna på fika hos småsessorna .. här sitter Clara och myser i pappa Zebbas knä .. =)
 
Jag lär somna ovaggat i kväll, är så himla trött, var uppe före tuppen för att ta mig till trafikskolan och sen spänningen under hela förmiddagen som uppkörningen tog .. det tar på krafterna vill jag lova .. men jag är så lycklig ska ni veta .. =)
 
Må så gott och trevlig helg på er!
Kram Patricia

8 kommentarer:

Photo by Maria sa...

GRATTIS!!!!!! Så jäkla kul.. Hoppas det blir några fina dagar nu så du kan köra lite innan hösten kommer på riktigt..

Kram Mia

Pixi sa...

Ett stort GRATTIS!!Det visste jag väl att du skule klara galant!!=)

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jätte Grattis!
Det här gjorde du bra.
Kramar
AnnaMaria

Nina sa...

G R A T T I S ! ! !

Kram Nina :)

Vardag och flärd sa...

Grattis, grattis! Vilken lycka! Förstår att du log innanför hjälmen - jag hade gapskrattat om jag hade klarat det!
Kram Eva

Anne sa...

GRATTIS..!!! Lyckan måste vara obeskrivlig.. :-)

Kram

Gunillasljusglimtar sa...

GRATTIS,GRATTIS,GRATTIS Patricia! till det dfterlängtade körkortet...förstår känslan,precis den man hade när man fick bilkörkort!
Svar på din fråga så använder vi bara dessa fireflamen nu till braskaminen.Väldigt bra grejer! Hm putsa fönster gör jag inte FÖÖR ofta men när jag byter gardiner så måste jag det...känns så...hihi Kram på dej o du kör försiktigt nu! :) Gunilla

Beas sa...

Tjejer med MC är som ouppnåeliga gudinnor...jag blir nästan blyg omkring er. Det är ju så TUFFT!!!

Grattis!