fredag 28 januari 2011

Helg igen..

Ja då var det fredag igen och helg ... så skönt!

Det har gått i ett här sista veckorna men jag tycker inte jag haft så mycket att skriva om ... =)

Förra helgen blev vi hembjudna till min ena bror och hans tjej på lite kortspel...

...och vin, vi hade inte tänkt stanna så länge för jag skulle upp tidigt på söndagmorronen, men vi hade så himla roligt så vi var inte hemma förrän 02:30 på natten ... men vad gör det när man har trevligt .. =)

Söndag morron var jag liiiite trött, men det var bara att kliva upp, för jag skulle åka till Stockholm på kurs om Kosttillskott och Detox med Forever.



Det var jätteintressant och jag lärde mig massor som jag nu kan förmedla till mina Foreverkunder ... =)

De senaste veckorna har jag haft stor Vinter-REA i butiken, det måste göras plats för alla vårnyheter som är på väg in. Tråkigt nog har det inte varit någon tillströmning till butiken, folk verkar inte lockas av att det är super-REA ens .. men men.


Mycket nytt och snyggt är det på väg in i alla fall och det ska bli väldigt roligt att komma igång med en ny säsong ... =)




I kväll och i morron tror jag vi ska ta det lugnt här hemma, vi är lite trötta och slitna och behöver lite vila, men på söndag åker vi till huvudstaden igen, den här gången för att gå på Sveriges störtsta MC-Mässa ... det ska bli jättekul!!


Hoppas ni får en skön helg!!
Kram Patricia

4 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Du kanske hade rean precis före lön, det kan vara lite knapert i januari. Vet att du har fina kläder, har kollat i katalogen. Spela kort är jättekul, det gör vi ofta på sommaren i stugan. Vet inte varför det inte blir gjort här hemma.. Ha så roligt på MC-mässan och trevlig helg.
Kramar
AnnaMaria

Uttan sa...

Kul med kortspel.Klart hade Jag kommit på REAn vad har Du kvar???? Nått stort och snyggt ;)

Önskar Dej en Trevlig Helg och en mysig Mässtur.

Kramar!

Stina sa...

Hoppas att du får en bra helg... och hunden med.:-) Kram Stina

Photo by Maria sa...

Åh.. Mc-mässa.. Vad kul!! Min kompis är där uppe och skall gå på mässan.. Hon är redaktör för tidningen Trajan, Triumph klubbens tidning.. Så jag antar att hennes kamera är laddad med massor av bilder på snygga hojar och att hon har antecknat en hel massa..

Ha nu en fin lördag..

Kram Mia