måndag 21 februari 2011

Hipp hipp HURRA!!!!!


Åh va jag är glad!!!!
Idag klarade yngsta sonen uppskrivningen och har fått körkort!!!!!


Det har varit en kamp må jag säga, och han har varit nära att ge upp flera gånger på vägen och ville inte ens åka in och skriva idag, men vi peppade upp honom och Nicke lyckades få med honom till slut. Och tur var ju det eftersom han äntligen klarade sig ... =)

Det är inte lätt att ha ADHD med inlärnings svårigheter och klara de teoretiska proven, men han har kämpat sig igenom den här processen och jag är så stolt att han fixade det ... =)

Körningen är inga problem, han kör jättebra och klarade uppkörningen för flera veckor sen. Så det är en enorm lättnad att han till slut fixade körkortet, enorm kick för hans självförtroende ... =)

Hoppas ni alla haft en bra måndag!
Kram Patricia

6 kommentarer:

Hanna sa...

Så roligt för sonen.
kram
Hanna

Photo by Maria sa...

GRATTIS till sonen!!
Min son hade det ju med jobbigt innan han klarade skrivningen så jag vet hur jobbigt det kan bli för dem och även för mammahjärtat..

Kram Mia

Anonym sa...

Snyggt jobbat!!! *tummen upp*
Förstår att ni alla är glada!!! =)
Ha en fortsatt bra vecka.
Kram

Stina sa...

Lyckliga han! Det förstår jag VERKLIGEN, hur det kan vara.
Hälsa och krama honom från en knäppis som heter Stina.;-D
Kram

Uttan sa...

Grattis till Sonen!!!! Det gäller att inte ge upp.

I dag var det sååååå nära att Vi kom en sväng Vi var till Arboga och åkte över Köping hem. Men Du jobbade nog och jag sa till Mannen att Vi borde nog inte komma lika plötsligt en gång till utan tala om lite i förväg när Vi kommer ;)

Kram!

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Då får han ett extra stort grattis! Starkt gjort!!!