lördag 27 februari 2010

Lazy saturday...


Ja, idag har jag inte gjort så mycket.. försökt vila och ta det lite lugnt för idag har jag varit trött som en zoombie...fick inte så mycket sömn i natt pga värken bl.a.

Köpte en bukett tulpaner härom dagen, så jag roade mig lite med kameran och tog några bilder...man får ju lite vårkänslor nu när man har lite tulpaner på bordet om dagarna... =)


Jag gillar den här rosa-vita skira färgen på tulpaner, de ger vårkänslor.. =)


På eftermiddagen kom stora sonen med gravida sambon hem på en fika.... Hon behövde prova ut ny BH för det är inte bara magen som växer på henne... och då passar det ju bra att ha en svärmor som säljer underkläder... hi hi

Nu är hon i vecka 16 och det börjar synas att hon är gravid och det känns riktigt spännande...tiden går så fort... =)

Rozzi & Clabbe roade sig som vanligt med en massa bus medan vi fikade...de är för roliga ihop de där två... =)



Jag var även nere i butiken en stund och försökte få lite ordning efter att jag packat upp kläderna från Tjejkvällen...stod o funderade på mina egna favoriter...vad jag själv kommer att ha på mig i sommar....

Här är tre av mina många sommar-favoriter... =)













Nu ska jag hoppa i säng... i morron blir det nog en sväng till svågern som fyller år, kanske ett besök på IKEA innan det är dax att åka hem för att gå på den efterlängtade Söndags Yogan... =)

Må så gott!
Kram Patricia

5 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Den i mitten var ju för snygg och den sista med.. Vad är det för pris på dem??

Hoppas du sover gott i natt och att du inte har så mycket värk i morron..

Kram Mia

Nina sa...

Tulpaner ja.. Det måste jag köpa nya snart :) Åke käkade upp dom andra, hahaha! (Inte riktigt, men han gnagde lite på bladen..)

Fina klänningar! Den sista gillade jag jättemycket :) Fast jag passar nästan aldrig i klänning, tyvärr.

Må så gott och var rädd om dig!
Kram Nina!

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Fin färg på tulpanerna, och dina favoriter är jättesnygga. Så roligt du kan ju prova en massa olika från din butik.
Ha en fin söndag
Kramar
AnnaMaria

hemma hos lilla mej sa...

Vilken fin färg på dina tulpaner.Gillade den i mitten och den sista.Kanonsnygga.Vad finns det i för storlek?Kostar?Ha en skööön söndag vännen Varmkram Rita ♥

plingan sa...

Härligt med tulpaner!
Vilka fina kläder du tagit hem. Längtar verkligen till lite vårsol just nu. Hoppas den dyker upp i veckan för nu har vi sportlov.
Ha det!
Kram Pernilla