fredag 24 december 2010

GOD JUL!!


I går kväll firade vi jul här hemma, tillsammans med yngsta sonen Alex, äldsta sonen Zebba och hans Ann-sofie och deras söta lilla Clara...och vovvarna så klart .. =)

För att ingen ska behöva fara runt som en tok på julafton så delar vi alltid upp julen i flera dagar och det tycker jag är så skönt, syftet är ju att hinna umgås med alla på ett lugnt och avslappnat sätt och inte flänga runt som en tok och knappt hinna med varanda ... =)

Så i går dukade vi upp ett litet julbord här hemma, köttbullarna, prinskorven och Jansson fick stå kvar på spisen för att hålla värmen ... och vi åt så vi var riktigt mätta och nöjda ... =)


Sötaste barnbarnet Clara var på ett strålande humör och satt i sin babysitter och roade oss under hela middagen med att jollra, tjoa och skratta ... hon är för go den ungen!!!

Och hon var så fin i vita strumpbyxor och fin röd julklänning...så sööööt!


Idag är vi hemma och tar det lugnt på f.m. och på e.m. åker vi till mina föräldrar och firar jul tillsammans med mina syskon och i morron åker vi till älsklings hemstad och firar med hans föräldrar.

Nu önskar jag er alla en riktigt
GOD och lugn och skön JUL!!


Var rädda om er själva och varandra!!
Kram Patricia

3 kommentarer:

Nina sa...

Jösses vad fort hon växer, lilla goa Clara :)
Önskar er en riktigt fin jul!
Kram Nina!

Anne Reeves sa...

So nice to hear from you , Patricia! MERRY CHRISTMAS! YOur tree and food look gorgeous. Enjoy every minute. xo Anne

Mina Gouldsamadiner sa...

Klokt beslut att dela upp julen istället för att flänga runt.Själv jobbar jag ju fred-sönd men är ledig nyår istället och det är skönt för hundens skull med smällare o.dyl.
Ha en go ledighet.Kram.