tisdag 26 april 2011



Hoppas ni haft en skön helg, det har jag haft. Underbart väder har vi haft hela helgen och ett par hoj-turer har det blivit.

I lördagskväll kom min ena bror och svägerska över och vi grillade och mös ute i paviljonen långt in på natten. Med alla sidorna upphängda på paviljongen, och en massa levande ljus så hade vi det riktigt skönt o mysigt där inne och jisses va roligt vi hade .. mycket tok o skratt blev det ... =)

I går fyllde älskling år och vi satt ute och fikade hela dagen, det är inte ofta man gör den 25 april men vi har gjort det för 5-6 år sen. Dagens sötaste kalas-gäst var så klart underbara lilla Clara .. så söt i klänning och solhatt .. =)

Och idag var det då åter vardag och jobbardags, efter jobbet åkte jag och fixade naglarna .. och tuffade till mig med en vågad turkos färg .. hi hi

I går kväll var vi och hämtade hem husvagnen från vinteridet och i kväll har jag städat ur den för i morron ska brorsan låna den för att åka iväg o jobba nedåt i landet. När jag höll på där inne blev jag riktigt sugen att åka iväg ut med vagnen men det får vänta ett tag till i alla fall ... =)

Må så gott!
Kram Patricia


9 kommentarer:

marica sa...

Härliga Naglar!

Anonym sa...

Så mysigt med paviljongen!!! En sån förlänger verkligen tiden att kunna sitta ute. Ja nu åker det fram mer och mer sommarprylar. Och kan man tänka sig....husbilen har tinat fram här uppe också!:))Det är hög tid att börja fixa till den och köra första fiskecampen snart! =) Häärligt....
Kram Cicci

Mina Gouldsamadiner sa...

Förstår att ni hade det mysit där inne i paviljongen och att du blir sugen på att dra iväg med husvagnen oxå...avis blir jag...mysigt med husvagn.
Kram Kicki.

Gunillasljusglimtar sa...

Heej Patricia! Nu sover väl du snart när jag tassar runt här...ihiihi,söta naglar.vilken härlig helg för er! Gud så söt clara är då... Natti Gunilla

Nina sa...

Coolt blev det med naglarna :)
Vad mysigt ni ser ut att ha haft där inne i "tältet" och Clara, ja vad säger man? Såå goo!
Grattis i efterskott till Nicke och ha det nu så gott!
Kram Nina!

Photo by Maria sa...

Så mysigt ni säkert hade det ute i paviljongen..

Hojturer är ju inte heller fy skall liksom den söta kalasgästen..

Kram Mia

Snor och Glamour sa...

Vad mysigt ni haft det och lilla Clara är ju helt underbar!

Så snygga naglar! Snyggt med turkos lack!

Må så gott vännen!
Kram Ann-Louise

Stina sa...

Mysigt!
Hon är ju så gullig den där lilla Clara.:-) Kram Stina

Uttan sa...

Härligt med Paviljongen. Tänk att man redan kan sitta ute va? Man undrar ju om det blir nått "bakslag".

Vi myser i nya husvagnen på gården Vi. Nära och bra. Kall öl i kylen ;) Jag har sovit en natt tills. med Anna ååå så mysigt. Vi har planer att åka på en liten tur nästa vecka för L är öedig i tre dagar då. Sen är det väl dax att ställa upp den i Norberg. Så då kommer Jag nog vara mesta tiden där. Hem och rensa och tvätta emellanåt blir det väl.

Lilla Clara....Hon växer och tíden går så fort första året.
Coola naglar.

Ha det Gott min Vän!

Kram!