torsdag 19 maj 2011


Efter jobbet idag fick jag främmande .. lilla Clara med mamma Ann-sofie kom och hälsade på en stund .. =)

Efter lite frukt-mellis så busade vi på golvet jag och Clara. Och det märks att man inte är 20 år längre, och inte blir det bättre av att kroppen är extra stel och ledbruten just nu, så jag hade fullt schå att ta mig upp från golvet efteråt .. hujedamej .. ha ha.

Men vad gör det om hundra år .. vad gör man inte för att få busa och mysa med den här goa tösen .. =)

I morron är det fredag igen och helg. En helg utan större planer mer än att vi säkert lär åka så mycket motorcykel som vi hinner och orkar, för på måndag opererar älsklingen sin handled och kommer att vara gipsad i 6 veckor och sen vet man ju inte hur operationen går, om de lyckas rädda hans handled eller inte. Så ingen vet när eller om vi kommer att kunna åka motorcykel mer.

Må så gott och go helg på er alla!
Kram Patricia

5 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Nä det är inte det lättaste att ta sig upp från golvläge om man varit där en stund, inte ens för mig som inte har någon direkt värk.. :-S Men jag hade lätt varit i golvläge när det är så fint besök :-)

Hoppas de kan rädda handleden på Nicke så ni kan åka hoj mycket till..

Ha nu en fin fredag..

Kram Mia

Nina sa...

Men hon är då för söt, lilla Clara <3

Jaha, är det dags för open på måndag.. Lycka till åt Nicke, hoppas allt går som planerat och att det läker fint sen! Hälsa honom!

Kram Nina!

Gunillasljusglimtar sa...

Hej vännen! Tack för alltid så gulliga kommentarer hos mej! Så söter clara så...Det lät inte så skoj för er om det kanske inte blir åkning på motorcykel mer!?! Hoppas op går bra nu då.
Du ha en trevlig helg Kramis Gunilla

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jag håller både tummar och tår för din man, hoppas operationen går bra. I värsta fall får du köra. Gulligt besök hade du också.
Ha en fin helg och kör försiktigt.
Kramar
AnnaMaria

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Ååh vilken liten goding! Ibland är det väldigt långt till golvet och ibland går det väldigt fort :))
Kram
Marie