onsdag 25 november 2009


Onsdag, och ledig dag idag... =)

På f.m. fick jag för mig att byta gardiner i vardagsrummet. Jag har köpt mina första panelgardiner!!!
Jag har inte varit någon "fan" av panelgardiner, de är för strama för min smak... Men jag är inte sämre än att jag kan ändra mig...liiiite...så jag fick för ett tag sen för mig att jag nog skulle ge panelgardinen en chans och så köpte jag dessa gardiner till vardagsrummet.

Jag tycker nog fortfarande att det ser stramt och för "stilrent" ut för min smak men de känns rätt OK och får hänga kvar ett tag... =)

Och när jag ändå höll på så fick den första stjärnan komma fram...en glas-julstjärna från Indiska som jag tycker mycket om ... hänger där i fönstret nu.

I kväll har jag haft öppet i butiken... Nu börjar den stora Höst REA:n och det är dags att sälja bort det sista av höstkläderna och göra plats för Vår kläderna som kommer i början av februari. Och den 10 december åker jag och beställer Vårkollektionen...ska bli spännande och få se den... =)

Hoppas ni alla haft en bra dag!
Kram Patricia

9 kommentarer:

Nina sa...

HÄRLIGT!!! Våååårkläder! Då kommer våren sen.. Eller, ja.. eh.. iallafall...

Jag gillar det stilrena, jättefint! Fast det viktiga är ju att man har det så man trivs själv! :)

Tack för din kommentar! Jag minns det där med pepparkornet, du kände ju av det mycket. Jag kände ingenting... Kanske för att jag inte trodde på det tillräckligt?.. Men massagen gjorde underverk och stavgången med, så snart är jag nog bra i ryggen igen :)

Ha det så bra, min vän!
Kramar om dig!
Nina

Vardagslycka sa...

Hej Patricia! Oj, nu har jag lite att läsa ikapp ser jag. Jag hinner inte riktigt med just nu, dagarna känns alldeles för korta. Här byts det också gardiner, men de jag slet med igår i köket och fållade upp har åkt ner nu på morgonen! Ibland känns det bara helt fel...
Men det ser jättefint ut hos dig, mysigt med stjärnan där i fönstret!
Hoppas allt är bra med dig, och du, det låter härligt med vårkläder!
Kram, kram Carina

Hemmet Är Min Borg sa...

så fint du har gjort ,jag kan hålla med dig att det tar tid att vänja sig med panelgardiner ,men visst kan man ändra sig ,jag ska adventfixa här idag oxå
ha de gott
kramis

Mina Gouldsamadiner sa...

Hej.Jag är en fan av panelgardiner.Kul och fixa till hemma.Mkt. snyggt kan man hitta på INDISKA.Det är en av mina stora favoritaffärer.Glöm inte och ändra i blogglistan till min nya adress så du hittar tillbaks till mig http://natt-uggla.blogspot.com/ Ha en ljuflig dag.Här ska shoppas kläder idag.Kramiz.

Anne sa...

Indiska är min favoritaffär.. Det finns hur mycket som helst av allt där. din stjärna sre väldigt fin ut och även dina gardiner... ;)

Ha en go dag.

Kram Anne

Lena sa...

Så fint du har:)Gillar också Indiska har jag alltid gjort.Hade som du svårt i början med paneler, nu tycker jag det är så fint, luftigt på ngt sätt..Ha en trevlig helg, kra kram från (virr) Lena hihi

Uttan sa...

Så fint det blev.Kan hålla med dej om att jag också tycker dat ser stramt ut men man kan ju variera sig lite i bland och det passade bra hos er.
Vi har i sovrummet för det är ju så lätt att dra för dem för fönstren.

Önskar Dej en Trevlig Första Advent!
Kram!

Hemmet Är Min Borg sa...

hoppar in och vill önska dig en skön advent
kram

Frk.Nattuggla sa...

Trevlig första advent.Kramiz.