söndag 25 november 2012

 
Hej på er!
Då har det gått en vecka igen .. =)
Vi har ju en kompis som ger oss Thaimassage, så i måndags var det dags att bädda nere i gymmet och tända en massa ljus .. 21 stycken närmare sagt .. hi hi .. vill ju att det ska vara lite mysigt där nere när jag får massage .. =)
 
I fredags hade vi kanonväder här hemma, jag tog hojen till jobbet, sen hem o rasta Rozzi och så tog jag en tur medan solen var uppe .. jag gillar verkligen att ta en tur på egen hand, få åka runt utan att ta hänsyn till någon annans tempo o.s.v. och bara njuuuuuta! .. =)

 
I går var det riktigt gråväder, ja det har det väl varit idag med föresten, men jag tog med mig kameran ut en sväng och fotade lite regndroppar .. allt har ju sin tjusning .. =)


 
På förmiddagen fick jag besök av mina småsessor .. strosade ju runt i myskläder o utan att vara i ordning men det bjuder jag på .. och så här glad blir jag när jag får ha mina sessor hos mig .. ha ha
 
Idag gjorde jag ugnsrostade rotfrukter, kött och vitlöks creme fraiche till middag .. och när ugnen ändå var varm så rörde jag ihop en sats Fröknäcke .. det är ju så enkelt och så himla gott.
 
Hoppas ni alla haft en skön helg, det har jag haft, lugn och skön.
I morron är det måndag igen med ny vecka och nya möjligheter .. =)
 
Kram Patricia

6 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Ja det måste vara härligt att glida omkring på hojen i sin egen takt och i godan ro..

Klart du är glad när det kommer så fint och sött besök, vem hade inte blivit det =)

ha nu en fin start på nya veckan..

Kram Mia

Anne sa...

Det är ju verkligen en lisa för själen att få massage, det lever man på länge...önskar jag kunde "unna" mig detta oftare...:-)

En annan lisa för själen är ju att åka MC, vilken boost det är, bara åka iväg, inte behöva tänka...

Hoppas du får en fin vecka, kanske med lite mindre regn.

Kram

Gunillasljusglimtar sa...

Hej på dej!!..tack för titten...jaa det värmer hela mitt hjärta när dessa ägg har kommit!
.
Resan ska bli underbart oxå kan du tro...planeringen nästan pirrigast!...Kul för dej att träffa sessorna o åka på din cykel:))Kram Gunilla

Stina sa...

Men så söta kottar du har i knät.:-) Kram

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så fina ni är du och tjejerna. Jättefina foton på regndropparna också. Och vet du, din son har en poäng där med julfirandet. Ett år lånade vi svärföräldrarnas stuga och firade nyår, det blev det roligaste nyår vi haft.
Kramar
AnnaMaria

Mina Gouldsamadiner sa...

Åååh thaimassage så skönt det låter.
Mysigt du har det med din hoj.
Tänk sedan när våren kommer du,då blir det om möjligt ännu mysigare med hojen.
Keligt värre med vädret.Idag var det ännu gråare så det bidde inte något alls av det jag fotade idag =((
Kram kram.