fredag 30 november 2012

 
Jag är bjuden på Tjej-badtunne-fest i morron, så jag gick in på systemet efter jobbet och skulle köpa lite vin. Så fick jag se denna söta etikett på en flaska och det var Vit vinglögg .. så den var jag ju bara tvungen att köpa för den fina etikettens skull .. hi hi. Får hoppas innehållet med är gott, annars kan den få stå som prydnad bara .. =)
 
Och när jag kom hem så satte jag upp ljusstakarna i fönstren, det här är min favorit, en gammal ljusstake som jag ropade in på auktion för några år sen .. och så fick den sällskap av några små grå tomtar .. lite i taget växer julen fram här hemma .. =)
 
Önskar alla en skön helg!
Kram Patricia

3 kommentarer:

Hanna sa...

Ha en fin adventshelg!
kram
Hanna

Photo by Maria sa...

Vad mysigt det lät med badtunna med tjejer =) Snygg etikett, hoppas glöggen smakar gott med..

Fin ljusstake, kul med en så gammal =)

Kram Mia

Gunillasljusglimtar sa...

Tack fina Patrici för allt beröm.Suger åt mej allt..
Tack för att du vill va me...kram Gunilla