fredag 19 oktober 2012

 
Jodå, i går tog jag tag i det sista köksfönstret och fick upp de sista nya gardinerna .. och nu är det fint och ljust i köket .. =)
 
Senare på e.m. åkte vi och köpte Varselkläder till "lill-grabben". Han har kommit in på en Maskinförar-utbildning och ska bli Grävmaskinist och då måste de ha varselkläder, så det blev Varsel-fleecetröja, Varsel-vinterjacka och Varselmössa (byxor hade han redan) .. så nu har vi döpt om honom till Lysmasken .. ha ha
Jag är övertygad om att han kommer att bli en jätteduktig Grävmaskinist, han är en naturbegåvning och det går jättebra för honom på utbildningen .. =)
 
 
När jag kom hem från jobbet idag så var det 13,4 grader varmt ute .. så jag kunde ju inte låta bli att ta mig en tur på hojen .. hi hi.
Stämde träff med älsklingen, som hade tagit sin hoj till jobbet i morse, och så bokade vi en dejt på Markan i Strömsholm.
När vi kom hem åkte vi och köpte Dop-present till lilla Alice som ska döpas på söndag e.m.
 
Nu är det snart sovdags .. ska upp tidigt i morron bitti för att äntligen börja en Fördjupad Medial utvecklingskurs som jag ska gå i vinter .. det ska bli intressant och spännande .. =)
 
Må så gott!
Kram Patricia

Inga kommentarer: